Pasen in de Zaanstreek

Ondanks de onderlinge verschillen hebben de kerken één duidelijke en krachtige boodschap die elke Zaankanter gehoord moet hebben: ‘De dood heeft niet het laatste woord!’ Daarom nodigen de gezamenlijke kerken iedereen van harte uit voor de ‘Samen op weg naar Pasen’ – viering op zaterdag 8 april a.s. De gezamenlijke kerken nodigen  iedereen van harte uit naar de startviering ‘Samen op weg naar Pasen’ op zaterdag 8 april te komen! Deze oecumenische zang- en gebedsviering wordt, gehouden in de Sint-Bonifatiuskerk aan de Oostzijde 12 in het centrum van Zaandam en begint om 19.30 uur. De muzikale medewerking aan deze oecumenische viering wordt dit jaar verzorgd door Dub de Vries aan het orgel en The Amsterdam Gospel FireChoir.